Ενημέρωση για τη διοργάνωση Σεμιναρίου Τοξοβολίας

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΕΟΤ: (συνέχεια)

«Σας ενημερώνουμε ότι η Ομοσπονδία προτίθεται να διοργανώσει σε διάφορες πόλεις της Ελλάδος Σεμινάριο Τοξοβολίας, με εισηγητή τον κ. Γεώργιο Καχριμάνη, Τεχνικό Σύμβουλο της ΕΟΤ.

Σας αποστέλλουμε ενημέρωση για το σκοπό και τη θεματολογία του Σεμιναρίου και θα επακολουθήσει σύντομα νέα ενημέρωση για τις συγκεκριμένες πόλεις και ημερομηνίες που θα πραγματοποιηθεί το Σεμινάριο.

Όποιο σωματείο ενδιαφέρεται να γίνει στην περιοχή του το Σεμινάριο, παρακαλούμε να επικοινωνήσει με τον κ. Γ. Καχριμάνη στο τηλέφωνο: 6944 54 33 54 ή στο e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. Σ

ΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΚΑΧΡΙΜΑΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (τεχνικός σύμβουλος ΕΟΤ)

Το σεμινάριο απευθύνεται σε προπονητές, αθλητές, γυμναστές, μαθητές, γονείς, παράγοντες και γενικότερα σε πρόσωπα που θέλουν ν ασχοληθούν ή ασχολούνται με το άθλημα της τοξοβολίας με θεματολογία η οποία θα βασίζεται αποκλειστικά στον τρόπο βελτίωσης με τις σύγχρονες μεθόδους των φυσικών ικανοτήτων και της μυοσκελετικής δομής(πως επιδρούν οι μύες, οι αρθρώσεις, το αναπνευστικό σύστημα στην βολή) του τοξοβόλου καθώς και στους παράγοντες ? τον επηρεάζουν(σωματικά, συναρμοστικά, ψυχικά) στην ανάπτυξη και στην εξέλιξη του και όχι σε θέματα τεχνικής( όπως πχ ανάλυση στις τεχνικές μεθόδους B.E.ST που προτείνει η εθνική ομάδα των ΗΠΑ , ή Kisik Lee ή η οποιαδήποτε μέθοδος χρησιμοποιεί ο κάθε προπονητής για την επιτυχία του αθλητή του) που εξηγούν και αναλύουν τον τρόπο της τεχνικής στόχευσης.

Σκοπός και στόχος του σεμιναρίου είναι:

  • η απόκτηση γνώσης και δεξιοτήτων από τους συμμετέχοντες ώστε να αξιοποιήσουν τις νέες εκπαιδευτικές-προπονητικές μεθόδους προς όφελός τους και κατ επέκταση για την πρόοδο του αθλήματος.

Με τις γνώσεις που θα αποκτήσουν θα μπορέσουν προπονητικά:

  • να εντοπίσουν και να ανταποκριθούν στις προκλήσεις των νέων επιστημονικών τάσεων του αθλήματος και στις προϋποθέσεις για επιτυχία.
  • να διαχειρίζονται σωστά την προπόνηση αξιολογώντας τη μυοσκελετική δομή του σώματος του αθλητή (αξιολόγηση φυσικής κατάστασης, επιβάρυνση- πρόληψη τραυματισμών-αποθεραπεία).
  • να οργανώνουν σωστά την προπόνηση(αγωνιστικά πλάνα προετοιμασίας και αγωνιστικής περιόδου)
  • να διακρίνουν τις αγωνιστικές-κοινωνικές-ψυχικές βάσεις της απόδοσης(πχ η επίδραση του κοινωνικού περιβάλλον και των ψυχικών ικανοτήτων του αθλητή στην επίδοσή του)
  • να αξιοποιούν σωστά τις μεθόδους για την άρτια ανάπτυξη του μυοσκελετικού συστήματος(προπόνηση με βάρη, ιδιοδεκτικότητα, coordination).
  • πως ν αξιολογούν την φυσική κατάσταση των αθλητών με εργομετρικές μεθόδους.
  • να αναπτύξουν τις κατευθυντήριες αρχές της προπόνησης(πως ξεκινά ένας αθλητής και που μπορεί να φτάσει δηλ. η ισχύουσα κατάσταση όταν ξεκινά έως την ιδανική που θέλει ο προπονητής να τον φέρει).
  • να οριοθετήσει την προπονητική επιβάρυνση ανά ηλικία
  • να αναπτύξει την προπόνηση της φυσικής κατάστασης του τοξότη με τις αρχές της αντοχής-δύναμης- ιδιοδεκτικότητας-νευρομυϊκής συνέργειας-δόνησης και κυκλικής προπόνησης.

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ - ΘΕΩΡΙΑ 1η ΜΕΡΑ:

1. ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΤΟΞΟΒΟΛΟΥ. (Η εκγύμναση με προπονητικές μεθόδους της αντοχής-δύναμης-ισορροπίας-της σωστής εναρμόνισης των μυών στην κίνηση που βοηθούν τον τοξοβόλο να ρίχνει με επιτυχία) Διάρκεια: 1h.30΄.

2. Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΗ Διάρκεια:1h.

3. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ. (η ακριβής και αξιόπιστη ανίχνευση των ικανοτήτων και των αναγκών των αθλητών με στόχο την δημιουργία αποτελεσματικών προγραμμάτων σωματικής προπόνησης που σκοπό έχουν να θωρακίσουν την υγεία των αθλητών και ν ανεβάσουν την απόδοσή τους) Διάρκεια:1h.

Στο τέλος κάθε ενότητας θα ακολουθεί συζήτηση(ερωτήσεις-απαντήσεις) διάρκειας περίπου 20΄ για επεξήγηση αποριών από τους συμμετέχοντες.

ΠΡΑΚΤΙΚΗ2η ΜΕΡΑ:

Στον χώρο προπόνησης και στο γυμναστήριο θα γίνει επίδειξη και εκτέλεση των ασκήσεων και των μορφών προπόνησης:

  • με βάρη σε ειδικά μηχανήματα
  • με thera band(πλαστικοί ιμάντες που μας βοηθούν με τα στατικά τεντώματα να βελτιώσουμε την ευελιξία και το εύρος της κίνησης μας κατά την διάρκεια της προπόνησης)
  • με μηχάνημα δόνησης power plate(το οποίο προκαλεί αντανακλαστικά με την δόνηση στο σώμα έτσι ώστε να επιτυγχάνεται η μέγιστη δυνατή αιμάτωση του μυός που έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της δύναμης)
  • με προπόνηση ιδιοδεκτικότητας(ισορροπία):θα γίνουν ασκήσεις ιδιοδεκτικότητας έτσι ώστε ν αποκτήσουμε την ικανότητα να διατηρούμε ή να επανακτούμε την ισορροπία μας σε στατική ή δυναμική προπόνηση)
  • Με ασκήσεις coordination (νευρομυϊκός συντονισμός): θα γίνουν ασκήσεις που θα βοηθήσουν τους μυς να λειτουργούν με αρμονία μεταξύ τους ώστε ν αντιδρούν σωστά σε κάθε ερέθισμα. Στο τέλος του σεμιναρίου θα δοθεί στους συμμετέχοντες γραπτό υλικό (ασκησιολόγιο κλπ) και Video που θα τους βοηθήσει στην εμπέδωση αυτών που διδάχτηκαν. Διάρκεια πρακτικής εξάσκησης: 2h
  • Τα σεμινάριο για εξοικονόμηση χρόνου μπορεί να διεξαχθεί και σε 1 ημέρα. Το πρωί η θεωρία και το απόγευμα η πρακτική.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Η ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ:

1. ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΤΟΞΟΒΟΛΟΥ

  • Το δομικό μοντέλο ανάπτυξης της τοξοβολίας με τις φυσιολογικές, ψυχικές, κοινωνικές βάσεις απόδοσης.
  • Παράγοντες και προϋποθέσεις συμβολής στην επιτυχία της τοξοβολίας
  • Φυσιολογικές, ψυχικές, κοινωνικές βάσεις απόδοσης
  • Σωματικές, συναρμοστικές, ψυχικές ικανότητες.
  • Ειδικές σωματικές ικανότητες
  • Προϋποθέσεις επιτυχίας στην Τοξοβολία.
  • Κατευθυντήριες αρχές της προπόνησης(βελτίωση της ισχύουσας κατάστασης έως την απόκτηση της ιδανικής)
  • Βάσεις ανάπτυξης της απόδοσης
  • Κύβος ηλικιακής ανάπτυξης του Τοξότη(σε κάθε ηλικία τι πρέπει να διδαχτεί και με ποια ποσοστιαία αναλογία επιβάρυνσης.
  • Πλάνο προπόνησης (ημερήσιο, εβδομαδιαίο, μηνιαίο, χρόνου)
  • Το μυϊκό σύστημα και η συμμετοχή των μυών στην βολή
  • Ανάπτυξη φυσικής κατάστασης(ζέσταμα, αποθεραπεία, αντοχή, δύναμη, νεύρο μυϊκή συνέργεια, ιδιοδεκτικότητα, δόνηση).

2. Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΗ

  • Διατροφικές ανάγκες για την διατήρηση της υγείας του αθλητή καθώς και για την σωστότερη ανάπτυξη και βελτίωση της απόδοσής του.
  • Θρεπτικές ουσίες (πρωτείνες, υδατάνθρακες ,λίπη).
  • Απόδοση ενέργειας με σωστή διατροφή σε χρονική διάρκεια.
  • Η σημασία της ενυδάτωσης
  • Αθλητικά ποτά
  • Βιταμίνες και μέταλλα
  • Ο ρόλος στην διατροφή του ασβεστίου, σιδήρου, καλίου, μαγνησίου
  • Tips και οδηγίες για την καθημερινή διατροφή.
  • Διατροφή για τον αγώνα.
  • Πίνακας με εβδομαδιαία διατροφή.

3.ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ

  • Τεστ φυσικής κατάστασης(τεστ καρδιακών παλμών, ευλυγισίας, δύναμης άνω-κάτω άκρων, ταχύτητας, λιπομέτρησης, ταχυδύναμης, σπυρομέτρησης(όγκος αέρα στους πνεύμονες).
  • Ραβδόγραμμα αποτελεσμάτων(είναι ο πίνακας όπου ο αθλητής με μια ματιά μπορεί να δει την μεταβολή(άσχημα-καλά-πολύ καλά-άριστα) της φυσικής του κατάστασης σε κάθε μηχάνημα που μετρήθηκε.
  • Ταξινόμηση-Βελτίωση της Φυσικής κατάστασης(σε % αναλογία την επιβάρυνση της προπόνησης του)
  • Προγράμματα βελτίωσης.

Με αθλητικούς χαιρετισμούς,

για το ΔΣ της Ε.Ο.Τ.

ο Πρόεδρος Δρ. Πέτρος Συναδινός

η Γενική Γραμματέας  Έβελυν Παπαδοπούλο».

Γεγονότα

contact

Το τηλέφωνο επικοινωνίας για

τις ακαδημίες του

Πανελληνίου είναι 210 88 34 408 - 210 82 39 021.

Ώρες επικοινωνίας από τις

09:00-19:00 εκτός Σαββάτου

και Κυριακής.

Κεντρικά γραφεία:

210 88 46 081 - 210 82 33 720 Fax: 210 82 15 601

Πανελλήνιος Γυμναστικός Σύλλογος 1891

Πνευματικά Δικαιώματα Πανελλήνιος Γυμναστικός Σύλλογος © 2017. Mε επιφύλαξη παντός δικαιώματος.
κατασκευή ιστοσελίδων | προώθηση ιστοσελίδων: ClickMedia